نه من انجام دادم کاری به جنین نداره
ن ربطی به جنین نداره
نه یه چیزی مثل گوش پاککن رو میکنن توی واژن درمیارن تست میکنن ربطی به جنین نداره
کیسه اب مثل اب گرم میمونه
وقتی بلند میشی یا سرفه میکنی ازت میریزه
ترشح طبیعی
برا جنین ک خطر نداره منم چند روزه توهم نشتی کیسه اب دارم میترسم برم زایشگاه درستکاری کنن 🥲
ن اصلا
چرا میخای تست بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.