۵ پاسخ

فاکتور تزریق میکنن بند میاد

وایی دقیقا سوال منم هست ترس همین یه چیز افتاده ب جونم

عزیزم همون جوری که برای رقیق شدن خون دارو هست
برای انعقادش هم هست فاکتور انعقادی میگن اسمش رو اونو تزریق میکنن!
تو فکرت رو درگیر نکن انشالله به موقع زایمان میکنی به هیچ کدوم اینا نیازی نمیشه☘️🥹

خب دکترا بسته به اوضاع تصمیم میگیرن مثلا شرایطت حاد باشه و احتمال زایمان زودرسی لابد میگن زودتر قطع کنی

نگران نباش اونجا بیمارستان خودشون میدونن چکار کنن دکترم که به من گفت تا روز زایمانت آسپرین رو بخور

سوال های مرتبط