دو ماهه دیگه ندادن .
چرا اخه
نه به ما نمیدن🤨😏
چندماهه برا ما ندادن
نه شارژ نشده برای ما
چند ماهه نمیشه
نه همون اسفند زدن اونه
نه
نه من دوماه نمیگیرم
به دختر منم هیچ وقت ندادن
اره بعد قرنی فروردین ۵۰۰ زدن
دوماه یا سه ماه برا ما شارژ نشد دیگه
بله برای من شارژ شده برج 1
چجوری برداشت میکنید
بچه باید متولد ۱۴۰۵به بالا باشه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.