۱۴ پاسخ

دو ماهه دیگه ندادن .
چرا اخه

نه به ما نمیدن🤨😏

چندماهه برا ما ندادن

نه شارژ نشده برای ما

چند ماهه نمیشه

نه همون اسفند زدن اونه

نه

نه من دوماه نمیگیرم

به دختر منم هیچ وقت ندادن

اره بعد قرنی فروردین ۵۰۰ زدن

دوماه یا سه ماه برا ما شارژ نشد دیگه

بله برای من شارژ شده برج 1

چجوری برداشت میکنید

بچه باید متولد ۱۴۰۵به بالا باشه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان دنیا مامان دنیا ۲ سالگی