اره عزیزم کاملاطبیعیه تا۴۰روزیه کم اذیتی ممکنه زخمم بشه بعد۴۰روزاوکی میشه وبعداکلی خداروشکرمیکنی گه نی نیت شیرخشکی نیست هرجاوهرمکان راحت شیرخودتومیذاری دهنش سعی کن تامیتونی شیرخودت بدی حتمااا چندماه بعدمیفهمی چه کارخوبی کردی
منم انگار سوزن سوزن میشه
وقتی میسوزه یکم بعد از سینه هات شیر نمیاد بیرون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.