اون رنگ سبز چقد زمخته 😤😂
آره تقریباً
ولی اصلا ترس نداره اینقدر تکنسین اتاق عمل باهات حرف میزنن که حواست از اینکه تو اتاق عملی پرت میشه ترس به خودت راه نده
درسته بچه ندارم ولی یبار درد سزارین رو کشیدم
اصلا نترس
فقط شب و روز اول یکم دردت زیاده که اونم با مسکن آروم میشی
فقط اینکه پمپ درد یادت نره بگیری
ترس ندارم منم چند سری رفتم
اولش اصلأ درد نداری بعدش درد داری
وای چه اتاق خوفی😰
وای احساس برق گرفتگی کردم به محض اینکه امپول به کمر وصل کردن بعداز عمل ا بچه امو دیدم که دیدم نفهمیدم کجام چشم وا کردم دیدم توی ریکاوری هستم
وای دده الان که فکر میکنم طبیعی خیلی خوبه🤦🏻♀️
من باید برم بمیرم خیلی میترسم اینم دیدم ترسم بیشتر شد😥😥😥
من سر دخترم درد داشتم فقط میگفتم برم اتاق عمل این درد تموم بشه من تاحالا ن بستری شده بودم ن بیمارستان دیده بودم😁
بعله
اره همینه...طبیعی هم میبرنت همچین جایی
اره همینه
اره همین شکلیه
😂😂😂😁اره دولتی خصوصی همین شکلیه
ترس نداره بخدا سزارین خیلی راحته
😭😭وای من سزارینم میترسم
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.