۱۰ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش
از اتاق عمل بیرون میایی میبرن ریکاوری
بعدش میبرن بخش...
اون لحضه فقط میخوای بچتو بغل کنی ...استرس نداری اون موقع

اصلااا ااسترس نداشته باش هیچیی نیس عزیزم
بعد عمل میری تو ریکاوری تاحس پات یکم برگرده درحدی ک بتونی یکم تکون بدی اوکیه، من تو ریکاوری دلمو فشاردادن ۳بار ولی هیچی نفهمیدم چون بی حس بودم بعد بچمو اوردن آغوز بخوره بعدم اومدم تو بخش و چون صبح عملم بود شب ساعت ۹ سوند رو دراوردن و گفتن راه برم
اصلا بعد عمل کار خاص و استرس اوری نیس

ماشاژ هم نوی بی حسی دادن دوبار که اصلا نفهمیدم

اصلا نترس من بی حسی بودم منم مثل تو ترس داشتم ولی خیلی راحت بود الکی برا خودم بزرگش کرده بودم تو ریکاوری که اصلا درد نداشتم چون بی حس بودم بعد هم که اوردنم بخش برام پمپ درد وصل کردن دردی نداشتم فقط سختیش اولین راه رفتنه که اونم دردش قابل تحمل کلا من که از خیلی راضیم بهترین روز عمرم بود

میبرن ریکاوری تا زمانی ک بتونی پات و تکون بدی ریکاوری میمونی بعدش میبرن بخش تا زمانی ک خوب معاینت کنن بعد ترخیص

بعد عمل رفتم ریکاوری بعدم با نی نی اومدم بخش

استرس نداشته باش اصلا هیچی نیست انقد باحاله ی تجربه ی جالبه
هیچی حس نمیکنی
تنها دردی که داره فشار دادنه شکمه که میتونی بگی وقتی بی حسی فشارش بدن وقتی هم بی حسیت رفت حس کردی دردات داره شروع میشه بگو شیاف بزارن برات مثل آب رو آتیشه

بردن ریکاوری اونجا یکبار ماساژ رحمی دادن بعد پمپ درد و سرم وصل کردن بردنم اتاق بعد از اون یه بار‌دیگه ماساژ دادن و بچه رو آوردن شیر دادم

ریکاوری . بعد میفرستنت بخش. نینی هم بغلت

بردنم ریکاوری وقتی حس پاهام برگشت بردنم بخش شش ساعت بعدش مایعات و شروع کردم و ده ساعت بعدش از تخت اومدم پایین

سوال های مرتبط