نه اصلا مخصوصا روزای اول تو اتاق استراحت میکنم و اصلا به خودم فشار نمیارم،اصلا نشستن زیاد خوب نیست
چه تو پذیرایی بودی چه اتاق فقط دراز بکش چند روز اول من اینکارو نکردم الان بخیه هام باز شده
تخت گهواره بچه تو اتاق دیگه ولی مهمون میاد تو پذیرایی میشینه من میام پیششون
من که تو پذیرایی برا خودم تشک میندازم همونجا با بچه دراز میکشم هرکس هم اومد میشینه پیشمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.