۱۸ پاسخ

من بیهوش. بودم هیچی متوجه نشدم بهتر از طبیعی لااقل اون همه زور درد ولا طبیعی بعدشم درد داری الکی میگن درد نیست

عزیزم پس سزارین شدی بسلامتی نی نی و بغل بگیری

اصلا هیچی حس نکردم خیلی عالی بود

نه اصلا متوجه نمیشی
من داشتم به دکتر بیهوشی میگفتم هنوز بی حس نشدم شکمم پاره نکنیدااا اونم گفت چشم اصلا عملت شروع نمی‌کنیم تا این حرف زد سریع بچه از تو شکم در اورده بودن اوردن کنارم🤣🤣🤣 هیچی متوجه نشده بودم
من درد سست ترین هستم ولی ایقدر عمل و بعدش راحت بود که نگم برات
من فقط سوند گذاشتن اذیت شدم همین بقیش اب خوردن هست بعد عمل دو سه ساعتی یه بار شیاف بزار دوتا دوتا

منم اورژانسی بودگ بعدش برلم زیاد بود ک این سری دارم پمپ درد میگیرم بستگی ب استانه دردت داره

سلام نه عزیزم این چ حرفیه اخه مگه میشه

من طبیعی میخاستم زایمان کنم.ولی چون شوهرم پرستاره با دکتر صحبت کرد سزارین شدم. من خیلی استرس داشتم چون برام ۳تا آمپول فشار زدن فایده اب نداشت کیسه آب رو پاره کردن دردم شروع شد نیم ساعتی درد داشتم. داشتم میمردم التماس میکردم بی حسی بزنن و نمیزنن میگفتم دهانه رحمت ۲سانته.کلا دوسانت ب زور بود با اینکه دو روز اونجا بودم و کلی شیاف گذاشتن
ببین ینی رفتم اتاق عمل بی حسی رو سریع زدن ب ۵ثانیه نکشید من هیچی متوجه نشدم چشمامو بستم خابم برده بود اومدن بیدارم کردن بچمو نشونم دادن.هیچی متوجه نمیشی.اونجا فقط یکی شوهرت مثلا بده شیاف تند تند برات بزاره .نخ بخیه فشار میاره یکم ب من گفتن خشک نگه دار ولی من با پماد آد چرب میکردم خیلیییی خوب بود

نه هیچی حس نمیکنی

نه من که هیچی حس نکردم جز سوند اون یه کم اذیت شدم

عزیزم منم ۳۶ هفته سزارین اورژانسی شدم استرس داشتم ولی شده بود یکی از قشنگ ترین خاطره هام چون ی فرشته میژارن تو بغلت🤩حین عمل اصلا چیزی متوجه نشدم سر جم رب ساعت طول کشید ولی بی حسی پاهام اذیتم میکردن اینکه نمیتونستم حسشون کنم اذیت بودم

برش و حس میکردم ولی بی حس بود درد نمیفهمیدم

پوشک سایز یک قیمت قدیم نمیخای؟

عزیزم منم خیلی استرس داشتم ولی هم درد بی حسی اسپاینال خیلی کم و قابل تحمل بود و هم اینکه توی اتاق عمل هیچی حس نمیکنی فقط یه کم فشار و سنگینی حس میکنی.
هیچ دردی توی اتاق عمل حس نمیکنی. بعد عمل هم من پمپ درد داشتم تا زمان بلند شدن از تخت و راه رفتن هیچ دردی نداشتم.
بلند شدن و راه رفتن کمی درد داشت ولی اونم قابل تحمل بود

خیلی حس خوبیه اتاق عمل عالیه اما حس نمیکنی چون بدنت بیحسه. فقط اگه تونستی پمپ درد بخر. اگه نشدم بعد از ریکاوری ب همراهت بگو دوتا شیاف با هم برات بزاره تموم همینه

ببین برای من یکم پر چالش بود اما بازم برگردم سزارین می‌کنم قطعا
دردش هم قابل تحمله حتی اگر پمپ درد نداشته باشی میتونی تحمل کنی قشنگ تا فرداش راه میفتی
اما من دوروز درازکشیدم و بستری بودم به خاطر دلایلی اجازه نمیدادن بلند شم اما بقیه راحت بلند میشدن از ۵نفر یه نفر پمپ درد داشت اون۴نفر به خدا سرحال تر بودن

اصلا استرس نگير. اگه از بي حسي ميترسي بگو بيهشوشي كامل برات انجام بدن چون خودم فوبياي بي حسي دلشتم هر دو زايمانمم بيهشوشي گفتم انجام دادن. من خيلي راضي بودم از هر دو عملم دردش براي من خيبي كم بود و قابل تحمل بود البته بدن با بدن فرق ميكنه

نه من متوجه نشدم
شیاف استفاده کن قابل تحمل میشه
ان شاءالله بسلامتی بغلش بگیری

بیین
قشنگترین روز زندگیت میشه
ب این چیزا فکر نکن
وای نینی رو میارن جلوت و قلبت میره
مادر میشی و هیچی دیگ نمیتونه از ما درت بیاره

سوال های مرتبط

مامان سید محمد حسن مامان سید محمد حسن ۱۴ ماهگی
سلام خانما من برا زایمان رفتم بیمارستان حافظ شیراز
اصلا به درد نمیخوره الان پسرم بیست و پنج روزشه من چهارده روزشو تو بیمارستان بستری بودم هرکی جونشو میخواد اونجا نره
من برا زایمان طبیعی رفتم رحمم ده سانت باز شده بود لحظه آخر که بچه خواست دنیا بیاد گفتن قلبش کار نمیکنه واسه همین بردن سزارین دوروز بستری بودم. بعد که مرخص شدم همون روز تب و لرز شدید کردم
اومدم خونه بابام دوباره تب و لرز کردم رفتم درمانگاه گفتن ضربان قلبت بالاست برو زایشگاه اونجا گفتن فوری بستری شو بعدش تا دوروز هرچی آزمایش گرفتن چیزی پیدا نکردن آخرش دکتر گفت بخیه مو باز کنن وقتی بازش کردن مثل آبشار عفونت از ش ریخت بیرون وقتی یکم از عفونت خارج کردن دیدن لایه داخل شکمم اصلا بخیه نکرده بودن واسه همین دوباره بردن اتاق عمل عفونت خارج کردن لایه داخل شکمم کامل باز کردن و دوباره بخیه کردن اما لایه بیرونی شکمم تا یه هفته باز بود هر روز سه بار میومدن با تیغ شست و شوش میدادن و منم زجر میکشیدم بعد یه هفته بردن اتاق عمل و لایه بیرونی شکمم بخیه کردن 😔😔