ای جان به سلامتی عزیزم😍
میکنه نگران نباش
شیر کافی نخورده چون
مبارکه عزیزم،شیر میدی بهش مدام؟شاید کم جیش میکنه متوجه نمیشین
مبارک باشه
کم کم میکنه نگران نباش
عزیزم حتما شیر نخورده خیلی. تا ۲۴ ساعت طبیعیه نگران نباش. یه دستمال کاغذی بزار داخل مای بیبی شاید میکنه و مقدارش کمه شما متوجه نمیشین ببین دستمال چطور میشه
مبارکه عزیزم بسلامتی 🌺
عجله نکن تند تند اغوزتو خالی کن روی یدونه قاشق کوچیک بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.