۱۲ پاسخ

عزیزم عالیه دیگه چهارماهگی باید دوبرابر وزن تولد بشن که بچه شما الحمدالله شده

خب وزن ۴ماهگی باید ۲برابر وزن تولد باشه ‌‌‌...خوبه دیگه عزیزدلم

پسر منم الان ۶۲۰۰ .والا خوبه دیگه.نرماله.

بر اساس تولد خوبه

خوبه ک دختر من وزن تولدش ۳۶۰۰ بود ۴ ماهگی ۶۴۰۰ بود دکترش گفت اوکیه

عالیه که عزیزم
من دخترم ۵۸۰۰ بود🫥

وااا خوبه که وزنش.چرا دنبال بچه چاقین.وزن نرماله دیگ

دختر منم وزن نمیگیره درست

دختر منم چهار ماهه هست ، یه صد گرم از بچه شما کمتره
چکاپ پیش دکتر بردم چیزی نگفت
ولی منم حس میکنم وزنش کمه
باید چند باشن ؟

تو خواب بهش شیر بده و اینکه وزنش خوبه دیگ

رفلاکس دارع؟؟

خوبه که😑😑😑

سوال های مرتبط