۱۸ پاسخ

دیوونه زیاده اینجا

خیلی سعی دارن احساس ناکافی بودن به بقیه مادرا بدن برخی عزیزان....حالا ناراحت نشی عزیزم ولی بچه های من تو شکمم باهم روبوسی میکردن بای بای که چیزی نیست🤣سعی کن یادش بدی اه وقت بزار خانومم😂😂😂😂

چی بگم مگه بچه ی ی ماه راه می‌ره بای بای براش میخوای سخت باشه

بای بای بچه من اسنپ گرفته تو راهه🥴😂

بچه من از وقتی تو شکمم بود بای بای میکرد

من از تو شکم بای بای میکرد روزی ک بدنیا اومد دس دسی میکرد

زنداداش من به زور به من میگه بچت تنبله دختر من چهار ماهگی مینشست😐😐😐😐

خخخخخ اول سلام یاد بدید بعد بابای
واقعا شوخیه ولی مادر توهی هم زیاد داریم دوروبرمون
آخه من نمیدونم چه عجله ای برای همه چی داریم ما مادرا
من خودم همش میگم چرا بچه ام غلت نمیزنه کلا تمایل بیشتر به نشستن داره
ولی خب هر بچه ای ی جوریه و تو‌زمان خودش همه کار انجام‌میده
ولی بابای کردن معمولا ۸ ماهگی به بعد
در کل عجول نباشیم

دخترمنکه تو بیمارستا ن بای بای کرد مگه واسه شما نمیکنه چه عجیب😂🙄
شاید رفلاکس داره

فکر کنم ۱ سالگی

چه سوال خوبی منم منتظرم بای بای کنم بچم😑😑

سوال منم هس

دختر من ۷ ماهش بود بای بای یاد گرفت دست زدن که دیر تر

چه جالب فک کردم فقط خودم به اینا میخندم🤣🤣🤣

یه ذره رو‌بدی‌میگه بچه من به دنیا اومده بود راه میرفت

🤣🤣🤣🤣🤣🤣دختر من به دنیا اومد بای بای میکرد

شایدم یکی اومد گفت حساسیت به پروتئین گاوی داره واسه همین بای بای نمیکنه😂😂😂😂

منم منتظرم بای بای کنه
دس دسی کنه
🤤

سوال های مرتبط