فرزند پروری،دختر،پوشک،مای بیبی

تصویر
۹ پاسخ

قشنگ نیست

الان وضعیت اقتصادی انقد بده کسی پول نمیده لباس بخره تو این اوضاع انشالله که فروش بره بذار دیوار شهرتون

بده ب یکی ک سایزشه بپوشه با کیفیت عکس بگیر و لباسه رو اتو کن

فروش که نمیره بنظرم کمربند و حذف کنین خودشم بدین خیاط سایزتون کنه

عزیزم هم عکس با کیفیت ازش نگرفتی هم خیلی چروکه ؛ اتو بزن مرتب شه بعد عکس خوب بگیر با نور خوب بذار دیوار

انلاین خریدی؟

دوخت سر استین و پاییناشو باز کن زانفیکس بزن بهتر مبشه

فکر نکنم بتونی بفروشیش چون دوختش هم بده ربطی ب لاغریت نداره بد دوختنش مشخصه

دوستان این کت مال خودمه
چون بزرگه تو تنم ازش خوشم نمیاد
جنسش مازراتی فری سایزه
خیلی شیک وقشنگه تو تن
بخدا خودم1200دادم
الان پول احتیاجم یه تومن میدم
اگه کسی خواست براش میفرستم با پست

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی