۵ پاسخ

منم همینجورم.ولی تایم بگیر عزیزم

شما کجا میری برای زایمانت؟

گلم اینا درد کاذب منم همینحورم مدام درد پریودی میگیرم ول میکنه
استزس نگیر این دردا وعلائم رفته رفته بیشتر میش دیگ
منم یه بار حس کردم بچه تو رحمم از شدت درد رفتم معاینه کرد گف نه بابا رحمت باز نشده اصی

منم همین دردارو دارم گاهی حتی توی خواب ولی منظم نیس به نظرم وقتی منظم بشه به زایمان نزدیکیم الان طوری نیس

عزیزم مالع ماه درده کم کم تو شکم و واژنتم این دردا میاد وقتی نظم گرفتن میشن درد زایمان

سوال های مرتبط