برنج کته رو چجوری درست میکنین برابچه هاتون؟؟

۳ پاسخ

پیاز و مرغ و تفت میدم یه ذره زردچوبه میزنم بعد هر چیز دیگه ( هویج یا سیب زمینی یا گوجه یا شوید یا .....) و برنج میریزم
دوبرابر برنج خودمون آب می‌ریزم می‌زارم آبش خشک بشه با در بسته میدم بخوره حرارت هم کم کن کلا باید برنجش خیلی از برنجای خودمون نرم تر باشه

برنج و با سیب زمینی نگینی ریز با پیاز اونم خیلی ریز مرغ و لوبیا سبز اونم خیلی ریز کرده با کره و مقداری آب میزارم می‌پزه.

منم لایک کن بخونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان تیام 😍😘🥰 مامان تیام 😍😘🥰 ۱۱ ماهگی