مامانا کته چجوری و با چیا درست میکنین؟؟؟

۲ پاسخ

برنج میریزی تو اب جوش قدی که یه بند انگشت اب روش باشه یکمم نمک میزاری تا ابش جذب برنج بشه بعد دمش میکنی من همه چی میریزم ،اسفناج،گوجه،عدس،سیب زمینی،لوبیاو….همه چی میشه ریخت

همون کته خودمونه دیگ فقط نمک نزن و شفته تر بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی