۳ پاسخ

مرغ یا گوشت با یه پیاز گاهن هویج یا کدو حلوایی میذارم قشنگ بپزه گاهن گوجه رنده شده میزنم توش بعد ک پخت برنج نیم دو میریزم قشنگ بپزه نرم بشه بعدش میارم یکم له میکنم با چنگال با ماست میدم میخوره

من پیاز و مرغ و هویج رو یکم با کره تفت میدم بعد اب میریزم و برنج خورده هم میشورم میریزم ابش رو بیشتر میزارم که نرم بشه خوشمزه اس

برنج و سیب زمینی تکه های ریز ریز اب میریزم تا قشنگ بپزه بعد با پشت قاشق له میکنم میدم بعضی وقتا هویج هم میریزم

سوال های مرتبط