من دوروزه شروع کردم با فرنی
هرچی ک درست کنم رو تست سه روزه میگیرم و روز اول یه قاشق روز دوم دو قاشق و روز سوم سه قاشق میدم بعدش میرم غذای بعدی
با فرنی شروع کردم
بعداز فرنی فردا حریره بادوم درست میکنم
بعدش فرنی با سیب پخته
بعدش فرنی با گلابی بعد فرنی با هویج
بعدش فرنی با موز توی فرنی هاش شاید بادومم یکم اضافه کنم
بعد مثلا مخلوط سیب و موز یا سیب وگلابی و اینجورچیزا
تا یکماه همینارو میدم روزی یک وعده هروعده تا سه قاشق حدودا
بعداز یکماه زرده تخم مرغ و بعد معرفی کدو سبز و کدوحلوایی و سیب زمینی مرغ و گوشت رو شروع میکنم
ک دیگه کم کم بریم واسه شروع سوپها😍
ببرش دکتر راهنماییت کنه
سلام عزیزم قسمت جستجو گهواره سرچ بزن برنامه غذایی
تجربه مامان های دیگه بخون
دختر منم رفلاکس داره و بخاطر همون دکتر خیلی محدود کرده غذاهاشو
صبحانه اش فرنی ارد برنجه
ناهار سوپ کودک
شام هم سرلاک مناسب سنش
میوه هم فقط موز میتونم بهش بدم
فرنی باش شیره انگور یا شیره خرما
سوپ
اتمیل
میان وعده سیب
موز
گلابی
هندونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.