۸ پاسخ

عزیزم از تاپیکای اخرم ایدی روبیکا بردار بیا گپ مامانای گهواره هستیم کلی هم ایده غذا میدیم سوالی هم داشتی میپرسی

سلام عزیزم دختر من رفلاکس داره
دکترش گفت اول با پوره سیزیجات شروع کردم(سیب کدوسبز کدو حلوایی هویج)
فرنی خرما و موز هم الان بهش میدم
سوپ هم خوبه براش
از ده روز بعد پوره بهش بده
کم کم
حریره بادوم اصلا نده چون رفلاکس رو بدتر میکنه
چیزهای اسیدی مثل گوجه هلو توت تا رفلاکسش خوب نشده نده
لبنیات هم نده

تو روبیکا غذای کمکی سرچ کن عضو این کانال شو کلی غذای کمکی رو با سن بچه می‌ذاره مشاوره هم میده

تصویر

عصرونه براش کدو حلوایی میزارم یا اوتمیل یا شیربرنج

من هرروز سوپ تو برنامه ش هست میزارم براش به تیکه کوچیک سینه مرغ و هویج رنده شده آب قلم یه تیکه کوچیک با سویق گندم و عدس و ماش که خودم درست کردم یه ق میریزم بعضی وقتا سبزی سوپ در آخر هم موقع خوردنش یه تیکه کره

تو تاپیکام ایده میزارم گلم

اسمش کمکی کودک من هست

یه کانال تو روبیکا هست کلی ایده غذایی گزاشته میتونی اونجا ببینی

سوال های مرتبط