۱۸ پاسخ

بدون افکتش

تصویر

مبارکه بهتون میاد
کدوم سالن رفتین؟

خیلی رنگش نازه مبارکت باشه عزیزم

قسنگه مبارککککک😍

خوشگل شدی عزیزم💓

مبارک

مبارکه گلم خیلی خوب شده

رو چه پایه ای زد ؟به نظرت رو موهای من میشه؟تو اخرین پستم عکسشون هست

عزیزم موهاتو کراتین هم کردی؟

حجم موهات زیاده؟

عزیزم با دکلره اس؟

چقدرررر خوشگله مبارکت💗😍

عالی شده‌مبارک‌باشه عزیزم

خودت رنگ کردی؟

عاااالی

چقدقشنگه😍😍

چ قشنگ این حجم مو چقدر هزینش شده

ببخشید چن سی سی ژل زدید

سوال های مرتبط