۹ پاسخ

فصل جابه جایی نیس نگران نباش. تهش نبودم بیا پرند مثه من

بهترین کار
ادامه بده پیدامیشه حتما
انرژی خوب بده

مامان لنا گلی نمیتونین بیاین حومه تهران یا دوس نداری از تهران خارج بشی

ای جانم،انشالله خیلی زود پیدا میکنید

وای چقدر منی😂 منم یه موقع از ناراحتی دارم پاره میشم ، اهنگ شاد میذارم با دخترم میرقصیم😂😂

کجای تهرانی؟

خدا بزرگه عزیزم پیدا میکنین یکم بلید بگردی بیشتر

😄😄😄عزیزم انشالله باب دلت پیداشه

برا کرایه؟

سوال های مرتبط

مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 ۱ سالگی