خانما امگا ۳چ مارکی دادین راضی بودین

۱ پاسخ

من فقط میدونم تمام شربت‌های امگا ۳ مخصوص بالای ۳ سال هستن. اگر جدیدا شربت برای زیر ۳ سال هم باشه نمیدونم.

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی