اینم سونو سیکل ده

دیواره رحمم خیلی نازکه😔😔😔

تصویر
۴ پاسخ

اشکال نداره عزیزم فولیکولات خوبه برا ضخامت هم استرادیول بده حله

ببین دختر باشگاه برو رژیم بگیر سالم خوری کن ۲ یا ۳ ماهه جواب میگیری منم اندومترم نازک بود ورزشو شروع کردم حامله شدم

لعنت به تخمدان های pco همه چی زیر سر اینه🤦🏻‍♀️

شنیدم‌لوبیا سبزم بپزی بخوری خیلی خوبه

سوال های مرتبط