تا خدا نخاد نمیشه الان ب صلاحت نیس بخدای احدو واحد چندین سال من هرماه بدون اینکه ب حرف دکترم گوش بدم دارو و اقدام داشتم باردارم میشدما اما میرسید ب ده یازده ان تی سقط میشد و من هرروز ناامید تر که من حتما مشکلی داره عمل لاپاراسکوپی اقدام ناموفق سقط داروهای گرون معطلی دکتر ازمایشات سقط مکرر تا اینکه یبار باخدا عهد بستم که بزور نخام و بعد پریودیام اینققد نشینم گریه نکنم و اخرش شد با وجود سقط مکرر سرکلاژ و انواع دارو الحمدلله برام موندو ایشالا ب حق طیبیه فاطمه زهرا خودش دامن همه چشم انتظارو و شمارو روشن کنه زندگی پر از اتفاقات غیر منتظرس وقتی با گریه ب شوهرم میگفتم من برای تو بچع نمیارم برو خدا درهاشو همونجا باز کرد ناامید نباش
ای بابا شدی😢😢منم امشب مادرشوهرم زنگ زد رید به احوالمون ،به حالت دعوا ک چرا بچه نمیاری؟!منم نمیخوام بگم یکسال و نیمه درگیر اقدامم،انقد گریه کردم ک خدا میدونه
عزیزم فقط بیخیال باش و از رابطه ات لذت ببر ،همین و بس
بعداز نزدیکی هات تا یک ساعت پاهاتو بالا نگه دار
تلاش کن.بازم تلاش کن و بازم تلاش کن😉😉😉☺️☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.