۱۱ پاسخ

چرا نگران 😐
نه منم قدامی ام هفته ۱۷ مث ترکیدن حباب متوجه میشدم

زوده واسه حرکتش
اولش مث حبابه میترکه

تو هفته ی شما تکون خوردن زیاد مهم نیس چون جفت قدامیه دیرتر حس میکنی طبیعیه

جفت قدامیا دیر احساس میکنن
من خلفیم از ۱۷ حس کردم

خوب متوجه شدی من آخر ۲۰ هفته تازه یه چیزایی فقط حس میکردم
نگران نباش

نه عزیزم منم همینطورم

خیلی منتظر حرکتاشم

نه عزیزم تا ۲۸هفته ایرادی نداره

نه من تازه از هفته20تازه متوجه شدم کم

نه کافیه

نه طبیعیع

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری