۱ پاسخ

خوبه ک مدفوع کنه ! دفع ینی جذب درست مواد . خدار‌شکر ک غذاهاش بهش میسازن و ییوست نمیگیره.بالاخره همه ی غذارو جذب نمیکنه ک دقع هم داره دگ.

سوال های مرتبط