من از همون اولش حتی وقتی پوشکش میکردم زیرپوش و شورت هم تنش میکردم کلا عادت کرده بدون شورت نمیتونه
از همون روزی که از پوشک گرفتم
من یک ترفندی به کار بردم تو از پوشک گرفتن کمکم کرد
براش یک شورت گرفتم که روش باب اسفنجی داشت بعد هر وقت جیش میکرد میگفتم شورت باب اسفنجی رفت پیش یک بچه ای که جیش نمیکنه چون دوست نداره جیشی بشه🤣🤣
و دیگه جمعش میکردم تا مثلا چند هفته بعد و هر دفعه میگفتم اگه حواست باشه باب اسفنجی بر میگرده و مثلا اگه چند روز میدیدم حواسش هست پاش میکردم
یک بار رفته بودیم خونه بابام،پسرم از ذوق اینکه باب اسفنجی برگشته همه چیو کشید پایین که به بابام نشون بده شورت باب اسفنجی برگشته
و شد آنچه شد...🤣🤣🤣
از وقتی که از پوشک گرفتمش
دقیقا از بعد پوشک گرفتن
وقتی از پوشک گرفتم دو سالگی
من از پوشک ک گرفتم شورت ک پاش میکنم تو شورت جیش میکنه
به محض اینکه پوشک گرفتم
از وقتی از پوشک گرفتم
دو سال و نه ماه که از پوشک گرفتم
از همون اول شورت پاش کردم
چه زمانی که پوشک داشت
چه الان که نداره
از وقتی مای بیبی نکردم
از وقتی پوشکش نمیکنم شورت پاش میکنم
ازوقتی از پوشک گرفتپ
از وقتی از پوشک گرفتم
از دو سالگی که پوشک گرفتم شرت کردم پاش
من از همون تایمی ک از پوشک گرفتمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.