۴ پاسخ

نه بابا من‌میزارم توی روروئک بعد واکسن ۶😂

نه عزیزم خیلیم خوبه

خوبه دیگه پاهاش قوی میشه توی روروئک بزار

نه بابا

سوال های مرتبط