۷ پاسخ

من رفتم از حسابداری پرسیدم طبیعی ۲۴ سزارین ۳۰ هر دو با تامین اجتماعی

منم ازش راضی نبودم رسیدگی افتضاح

من رفتم راضی نبودم. مخصوصا زایشگاهش خیلی قدیمی و فرسوده ست. رسیدگی پرستاراشم خوب نبود

سوال منم هست منم میخوام برم کلینیک اصفهان ولی طبیعی

آبجی بمیرم برات شوهرت جواب نداد خدا ازش نگذره آبجی باز میرفتی شکایت میکردی الان برای زایمانت پول میخای 😔😔😔😔

عزیزم کلینیک اصفهانا نمیدونم من ۳سال پیش بااتاق vip. ده میلیون تومن خرجمون شد به غیرااززیرمیزی.ولی زهرای مرضیه سی تومن طبیعی ۵۰ت سزارین

من دوسال پیش اونجا زایمان کردم سزارین خیلی راصی بودم هم از نظر تمیزی و غذا هم پرستارا

سوال های مرتبط