من عرضی بود بچم دیشب انقباض داشتم بستری شدم بیمارستان چون انقباض داشتم خطر ناک بود بنده خداها خیلی ماساژ دادن شکمم ولی اونا بلدن ما بلد نیستیم اول سرم زدن مایع جنین زیاد کردن بعدن از حالت عرضی خارجش کردن خداروشکر خیلی درد داشتم تغییر کرد خداروشکر بهتر شد دردام
منم سنو رفتم گفتن بریچ عرضیه، حالا خوبه یا بد؟؟
تا ،۳۷هفته وقت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.