۴ پاسخ

استراحت کن و یه شیاف بزار خوب میشی

من دکترم گفت طبیعیه اگه پشت سر هم و مداوم نیست برام شیاف نداد من فقط پاهامو بالا میکنم بعد از چند دقیقه دردش میره

منم از صبح خیلی کار کردم از عصری درد شدید داشتم شیاف گذاشتم و دراز کشیدم

استراحت کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی