۷ پاسخ

من هر ماه ژلفن میخورم خیلی خوب ،البته فقط تو پریودم در طول ماه نمیخورم

فقط،نبات داغ
چند بار درست کن پشت هم بخور
من این سری خیلی بد دل‌درد داشتم اینجوری خوب شد

آویشن عالیه شکمت هم گرم نگه دار

دم کرده زیره با نبات

شنیدم شیاف خوبه

نبات داغ بخور
کمرتو بچسبون به بخاری قشنگ گرم شه
یه حوله ام گرم کن بزار روشکمت

مفنامیک خونریزی رو کم میکنه، ،،ناپروکسن خوبه،،،شیاف دیکلوفناک خوبه،،چایی یاآب جوش بکم بهش نبات (وآویشن)(کاکوتی )هم میگن قاطی کن بخور خوبه،،چای کوهی کرکی هس اونم خوبه، ،کیسه آب گرم نبود حوله گرم کن بذار زیر شکمت وکمرت خوبه شکمتو گرم کن تا میتونی

سوال های مرتبط