وقتی کیسه آب پاره میشه بعد چقدر زایمان میشه

۵ پاسخ

من چایپاره هستم نمی‌خوام اینجا زایمان کنم میخوام تبریز بیمارستان شهریار برم طبیعی.میترسم تو راه بیاد .موندم والا

من 6ساعت شد بستگی داره

یکی از اشناها کیسه ابش پاره شد
با دکترش هماهنگ کرد بیمارستان بره
رفت حموم شیو کرد
اومد بیرون مژه ریسه ای گذاشت
ارایش کرد
رفت بیمارستان واسه سزارین

بستگی داره بچه کی بیاد تو کانال رحم رحمت چند سانت شی بستگی به بدن داره وع طبیعی🥲

من ۱۲ ساعت کشید😪

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان برسام نجلا نورا مامان برسام نجلا نورا ۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۲ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی