من چایپاره هستم نمیخوام اینجا زایمان کنم میخوام تبریز بیمارستان شهریار برم طبیعی.میترسم تو راه بیاد .موندم والا
من 6ساعت شد بستگی داره
یکی از اشناها کیسه ابش پاره شد
با دکترش هماهنگ کرد بیمارستان بره
رفت حموم شیو کرد
اومد بیرون مژه ریسه ای گذاشت
ارایش کرد
رفت بیمارستان واسه سزارین
بستگی داره بچه کی بیاد تو کانال رحم رحمت چند سانت شی بستگی به بدن داره وع طبیعی🥲
من ۱۲ ساعت کشید😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.