اخ نگو نگو از صبح تا شب هزار مدل غذا همه چی میپزم نمیخوره ازحرص دندونامو بهم فشار میدم بعضا از حرصم نیشگونش میگیرم هیچی اثر نداره شربت اشتها پدی بست گرفتم انگار اب هستش اثر ندراه
مولتی ویتامین رو ادامه بده ، دکتر من مولتی ویتامین گفت ادامه بده برا اشتهاش
دقیقا مثل بچه من ۳لقمه نون پنیر خورده ویکمی انار دیگه هیچدنخورده.ازبس بد غذایی میکنه
پیرمون کردن بخدا😑 این وروجک ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.