سلام من رگ پای راستم گرفته بود خیلی درد میکنه پام چیکار کنم ؟

۶ پاسخ

هرموقع حس‌کردی پات میخواد بگیره مچ پاتو به سمت داخل بکش سریع رگ پشت پات ول میکنه

پاهاتو دراز کن
پنجه هاتو به سمت داخل فشار بده
چند ثانیه نگه دار بعد ول کن
چند بار اینکارو تکرار کن بعدش کمرتو پاتو با روغن زیتون ماساژ بده
خیلی بهتر میشه

بدترین درده بخدا

بده همسرت ماساژ بده.

قرص منیزیوم بخور

وای منم مخصوصا صبح ها

سوال های مرتبط