۴ پاسخ

من گندم و ميوه ميدم خوبه

گندم موز بو و طعم بدی داشت دختر من نخورد حریره بادوم خوب میخوره.
الانم گندم خرما گرفتم میدم انگار خیلی دوس داره

۷ماهشه فعلا باید پایان ۶بدی

سلام عزیزم اره خوبه من به دخترم میدم

سوال های مرتبط