۳ پاسخ

خوب وقتی موز و سیب دوست داره
بپز بزار توی فرنی معمولی
فرنی موز
فرنی سیب

هرروز خوب نیست...عینه اینه ک ما خودمون هرروز صبونه کیک و ابمیوه بخوریم
عزیزم کلی تنوع هست مگه فقط حریره بادومو فرنیه

نه اشکال نداره ناهار. یا شام براش سوپ درست کن

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی