عه فک کردم فقط منم که اینجوری شدم الکی دلم میخواد گریه کنم یا عصبی میشم پاچه میگیرم ☹️
بله من بارداری اولم اینجوری شدم و بهتر پیگیری کنید ک بعد زایمان دیگ اذیت نشین حتما پیگیری کنید
من تا ۴ ماهگی کاملا گوشه نشین بودمافسردگی گرفته بودم به زور نجات پیدا کردم
بله عزیزم تا حدی طبیعی هستش ولی سعی کن از پزشک کمک بگیری
اره افسردگی بارداری
افسردگی بعد زایمان
مرکز بهداشت برو روانشناس دارن راهنماییت میکنن
آری
از علائم بارداری کلا این هس
بله بله
با پزشکت درمیون بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.