ممکنه تو بارداری افسردگی بگیریم آخه من همش گریم میگیره عصبی هستم

۷ پاسخ

عه فک کردم فقط منم که اینجوری شدم الکی دلم میخواد گریه کنم یا عصبی میشم پاچه میگیرم ☹️

بله من بارداری اولم اینجوری شدم و بهتر پیگیری کنید ک بعد زایمان دیگ اذیت نشین حتما پیگیری کنید

من تا ۴ ماهگی کاملا گوشه نشین بودم‌افسردگی گرفته بودم به زور نجات پیدا کردم

بله عزیزم تا حدی طبیعی هستش ولی سعی کن از پزشک کمک بگیری

اره افسردگی بارداری
افسردگی بعد زایمان
مرکز بهداشت برو روانشناس دارن راهنماییت میکنن

آری
از علائم بارداری کلا این هس

بله بله
با پزشکت درمیون بذار

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وششم بارداری
خانوما من خیلی حال روحیم چن روزیه ک بد شده حوصله هیچی و هیچکس رو ندارم نمیدونم ینی دارم افسردگی بارداری میگیرم؟ هیشکی هم درکم نمیکنه همه میگن عصبی شدم بداخلاق شدم همش گریم میاد دوس دارم با همه بحث کنم ولی امروز دوس داشتم با شوهرم برم میوه و شیرینی اینا بگیریم چون هم خودش هم من هم نینی سیدیم ولی عید کوفت شد بهمون بعد بهش گقتم تو شیرینی رو نمیتونی تازه بگیری منم میام بدش اومد بهش برخورد از حرص من پاشد تنهایی رفت منو نبرد اینقدر دیگ گریه کردم تموم کارای سنگین رو هم خودم کردم اوایل بارداری خیلی درکم می‌کرد حواسش بهم بود ولی ی مدته انگار
حواسش نیس حس میکنم دوسم نداره اصن اهمیت نمیده همش سرش تو گوشیه اهمیت نمیده وفتی من ناراحت میشم بچه ناراحت میشه منم همششش گریم میاد دست خودم نیس دلم برا نینی میسوزه ولی گریم میاد ینی من حساس شدم؟ پس چرا بقیه یکم درکم نمیکنن آخه من امروز واقعا دوس داشتم برم بیرون ولی منو نبرد و ب ناراحتیم اصن اهمیت نمیده قبلا اینجوری نبود حالم بدههههه کلااا😭😭

#بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری