باسلامه؟؟قیمتاش چ خوبه
من اینو دارم توش دیزی سرو میشه پخته نمیشه عزیزم
من دو تا دارم توش ماست میزنم البته برای ماست نیست لعاب داره اما چون قشنگه میزنم
عکسی ک گذاشتی چ قشنگ
برا برنج هم میشه مک؟یا فقط دیزی؟
مثل همینو ۳ سال پیش تو شرکت بعنوان کادو یلدایی دادن ب همسرم 😍
وای چقدر قشنگه🥹
بنظرتون این قیمتش درست زده یعنی میشه آبگوشت تو این کرد
این.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.