۱۱ پاسخ

شونه میکنی موهاشو؟
من دائم شدنه میکنم خیلی خوب شده
خونرسانی میشه

پسر منم😭😭

منم تا دو سالگی موهام همینشکلی بود الان خرمن مو دارم تو بچگیم همش موهام بلند و پر بود نگران نباش در میاد

قطره فولیمکس بهش بده

منم همین مشکل دارم هم کم پشتع هم رشد نداره

یکی از فامیلامون میگف زرد تخم مرغ محلی رو با یکم روغن زیتون اصل قاطی کن یه ساعت قبل حموم بزن به موهاش بعد یه ساعت بشور هفته ای یه بار.میگف موهای دختر من بااین کار خیلی خیلی پرپشت شد...حالا موهای پسر منم کم پشته ولی فعلا اجازه نمیده اینکارو کنم می‌خوام یکم بزرگ شه انجام بدم

عزیزم بهش زینک بده

خدایا بذار همینجوری بمونه 😍
مث خارجیا که خیلی بورن تو کوچیکی انگار کچلن

کچل کردن فایده نداره

گلم بهش زینک بده

یه بار از ته کچل کن درست میشه

سوال های مرتبط