۷ پاسخ

اره هنوز غذاش تموم نشده میگه مامان بد دارم

از وقتی از پوشک گرفتم دفعش بیشتر شده

بله🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️☹️

بله پسر منم همینطور ه روزی دو سه بار دفع داره همین که غذا بخوره زود میگه مامانی جیش

اره عزیزم

از پوشک گرفتی عزیزم؟

پسر منم همینع طبیعی یا طبیعی نبودنشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل 🍯 مامان شیرین عسل 🍯 ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی