همیشه با آب میشورم فرق نمیکنه جیش یا پی پی
با آب میشورم ولی اگه پی پی کنه شامپو هم میزنم
بااب در هرصورت
کلا با آب میشورم
من کلا با آب میشورم
مدفوع که اب و شستن جیشم با پنبه و اب خیسش میکنم
من اگه بیرون باشم و پی پی کنه از دستمال مرطوب استفاده میکنم وگرنه توی خونه فقط اب
هر بار
با آب
چه جیش چه پیپی 🙄
از اول همیکنکارو میکردم
هر بار عوضش کنم با آب حتما میشورم خشک میکنم
همیشه میشورم... پی پی ک میکنه با شامپو میشورم
هروقت پوشکو عوض کنم میشورم فرق نمیکنه جیش و پیپیش
با دستمال مرطوب فقط برا پی پی میشورمش
همیشه آب
هر بار که پوشک عوض میکنم میشورمش
با دستمال
من هربار که پوشک دخترمو باز میکنم چه جیش چه پی پی میشورمش
من همیشه میشورم نه اینکه جایی مهمونی باشم اب یخ باشه بچه رو با دستمال تمیز کنم
با اب دیگه دستمال خوب نیس ضرر ام داره ،قبلا خیلی میشستم در روز اتفاقا زود زود قرمز میشد الان دو یا سه بار درروز میشورمش بهتره خیلی خداروشکر
میشورم با شامپو بچه
اکثرا با اب مگر مهمونی یا سفر مجبور بشم یک درمیون باید بشورم حتما
فقط آب مگر اینکه جایی باشم ک آب در دسترس نباشه با دستمال مرطوب
میشورم
با آب میشورم
فقط بیرون باشیم و اگه تو خواب پی پی کنه دستمال مرطوب بعدش با پنبه آب میزنم روش و
همیشه باآب میشورم
خونه ی خودمون باشیم حتما با آب میشورم
منم کلا با آب میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.