۱۰ پاسخ

باید صبر کنی دیگه 😑

من وایمیسم قشنگ تموم شد میبرم میشورم

بلافاصله

من یه ده دیقه اینا گریه می‌کنه میدونم تموم شده میبرم میشورم

پسر من کارش که تموم میشه میاد سمتم. دستمو میگیره میره سمت سرویس😅

چند دیقه چیزی نمیشه عزیزم صبر کن

برا همه اینطوره

ازه منم صبر میکنم چند دیقه چون چند بار طول میکشه

پسرمنم گاهی کم کم میکنه هربار باید بشورم چون پوستش حساسه سریع میسوزه

من همون لحظه میشورم چون یبارکی پی پی میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی