از لحظه بی حسی تا بچه دنیا بیاد پنج دقیقه بیشتر نمیشه ولی خب دوخت ودوز بعدش من نیم ساعت شد
بیست دقیقه با بخیه اینا نیم ساعت چهل دقیقه
من تا ساعت٨ونيم داشتم ميديدم پرده رو كشيد ساعت٨ و ٣٥دقيقه دخترم دنيا امد.٩و٢٠ذدقيقه هم بردنم ريكاوري
بیست دقیقه
۳۰ مین
یه ربع بیست دیقه قبل اینکه بفهمی شروع شده تموم میشه
نیم ساعت الی 1ساعت
نیم ساعت فکرکنم
البته با ریکاوری دوساعت
برا من دوساعت طول کشید
بیست دقیقه شاید کمی بیشتر ولی بخیه زدن طول میکشه
بیست دقیقه
ربع ساعت بیست دقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.