خانما سزارین چند دقیقه طول میکشه؟؟

۱۳ پاسخ

از لحظه بی حسی تا بچه دنیا بیاد پنج دقیقه بیشتر نمیشه ولی خب دوخت و‌دوز بعدش من نیم ساعت شد

بیست دقیقه با بخیه اینا نیم ساعت چهل دقیقه

من تا ساعت٨ونيم داشتم ميديدم پرده رو كشيد ساعت٨ و ٣٥دقيقه دخترم دنيا امد.٩و٢٠ذدقيقه هم بردنم ريكاوري

بیست دقیقه

۳۰ مین

یه ربع بیست دیقه قبل اینکه بفهمی شروع شده تموم میشه

نیم ساعت الی 1ساعت

نیم ساعت فکرکنم

البته با ریکاوری دوساعت

برا من دوساعت طول کشید

بیست دقیقه شاید کمی بیشتر ولی بخیه زدن طول میکشه

بیست دقیقه

ربع ساعت بیست دقه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ سالگی
مامان رادوین دلوین مامان رادوین دلوین ۱ سالگی