احتمال داره شیرت بدمزه شده باشه
ببین توی چیزایی که خوردی چی جدید بوده که اینجوری میکنه
شایدم کولیکه
جفتشو چک کن
پسر منم همینهوقتی اروغ میزنه اروم میشه اما اگر اروغ نزنه فقط جیغ میزنه و دیگه سینه نمیگیره
کولیک یا رفلاکس داره ،خودشو جمع میکنه؟یا باد داره؟ شیر بالا میاره ؟
شیرت کافیه؟
آروغشو میگیری؟
شیز خشک میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.