برا شوهر من تازه دکتر داده گفته دوماه جلوگیری کنید امپولارو برنجمدتام ویتامین و مکمل کیوانزیم داده انشالا ک نتیجه ب
گیرم فقط نمیدونم مجدد خودمم برم دکتر یا نه
آره همسر من الان در حال استفادس
یک روز در میان میزنه ۱۵ تا داده بود الان ۴ تاش مونده...اسپرمش صفره..۶ ماه پیش هم عمل واریکوسل انجام داده بود ..حالا بعد تموم شدن آمپول ببینیم چی میشه
اصلا نگران نباش با قرص فرتیل اید مصرف بشه الان تاپیکاتو نگا کردم همسرم پنج میلیون اسپرم داشت با این دوره دارو در کمال ناباوری باردار شدم
بله عزیزم همسرم ده تا زد به محض تموم شدنشون شکر خدا بعد سه سال باردار شدم انشالله قسمت شماهم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.