۷ پاسخ

4 تا.

۴تا عزیزم من دوتا ۱ ام گرفتم ۲ تا هم امشب با سهمیه
۲ تا هم آزاد میدن

از اول جنکه دیگه سهمیه و سامانه و این چیرا نیست ...آزاد میفروشن....ماکه همش ازاد میگیرم هرسری میریم میگن سیستم قطعه

۴ تا بود که یعنی کمش کردن

۴تاس

فکر کنم ۲ تا، من که خواستم ۳ تا بخرم گفتن تو سیستم ثبت نمیشه

4تا.

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و مهراد مامان فاطیما و مهراد ۱ سالگی
مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی