4 تا.
۴تا عزیزم من دوتا ۱ ام گرفتم ۲ تا هم امشب با سهمیه
۲ تا هم آزاد میدن
از اول جنکه دیگه سهمیه و سامانه و این چیرا نیست ...آزاد میفروشن....ماکه همش ازاد میگیرم هرسری میریم میگن سیستم قطعه
۴ تا بود که یعنی کمش کردن
۴تاس
فکر کنم ۲ تا، من که خواستم ۳ تا بخرم گفتن تو سیستم ثبت نمیشه
4تا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.