قوطیا شیر خشک بچه هاتونو چ میکنید؟

۱۱ پاسخ

نگه میدارم عکس بگیرم بعدش باهاش😁

میندازم زباله برااون بنده خداهایی ک از راه زباله گردی کسب درامد میکنن کارایی داره

نگه داشتم براش مبل درست کنم

توش حبوبات و این چیزا میریزم

میندازم اشغال

دارمشون تقریبا

ب نام خدا می فروشیم ب زایعات فروشی

سوال منم بود بعضیا گفتن تو دیوار میفروشن بعضیا جم کردن برا عکس منم تا الان ک انداختم تو بازیافتیا

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

میندازم دور

زایعات اشغالی

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی