۱۲ پاسخ

اگه بی حسی زدن براتون همین وضعه
من ک بعد 8-9 سال از سزارینم زیاد سرپا وایسم همونجای آمپول بی حسی تو کمرم بشدت درد میگیره

واییییییی
نگو ک از درد بین دو کتفم پاره شدم
کوزه زدم
شل کننده عضلات همش فاییدع نداش
خداروشکر عوارض سزارین همین بود برام بیشتر نشد

قلنج درد میکنه بخاطر معده ست
بعد از سزارین خیلی این جوری میشی
غذاهای نفاخ نخور
یا اگه خوردی نعنا دم کن بخور بعدش

اره من اینجور بودم خیلی سخت بود خیلی زیاد گذشت تا بهتر بشم فقط خیلی مهمه که قوز نکنی و سعی کنی صاف راه بری چون می‌مونه این باهات

ارهههههههههه😭😭😭😭😭 تازه خوب شده

با روغن سیاهدونه چرب کن کم میشه درد

اره خیلی درد میکنه

هل باد بخور

اره عزیزم گاهی انقد تیر میکشه انگار نمک رو زخم میریزن

وای خیلی بده

وای اره من دارم میمیرم از کمر درد دوتا رگ کمرم انگار خشک شده

منکه نه
فعلا بدنم سِر هست

سوال های مرتبط