خودتو برای شیطنتاش اماده کن من از الان به اطرافیان اعلام کردم پناه شلوغه شاکی نشین بعدا😅
نه عزیزم نگران نباش
فقط بعدش یه وروجک فضول بدنیا میاد مثل پسرمن
دکتر به من گفت کافیین نخور که خیلی حرکت نکنه
من کاکاعو زیاد میخورم واسه همین خیلی تکون میخوره دل درد میشم
نه عزیزم
دخترم تو شکمم بود زیاد تکون میخورد
از دکترم پرسیدم گفت نه خطرناک نیست اگر حرکتش کم باشه نگران کننده است
تکون های زیاد جنین میگن خوبه من هم همینجوری بودم قبل از زایمان و کلا نگران بودم دکترا گفتن خیلی خوبه و سلامتی جنین رو میرسونه و پیشفعالی جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.