۳ پاسخ

اگه بالا نیاورده ن خوبه

حداقل ۱ساعت مواظبش باش گیج نباشه. استفراع نداشته باشه.

نیم نذار بخوابه و اگه دیدی استفراغ نداشت نه مشکلی نیس

سوال های مرتبط